vineri, 30 ianuarie 2009

DORINTA DE A TRAI


Nu stiu de ce unii oameni nu se multumesc cu ceea ce au si mereu isi doresc ce au altii, mereu li se pare ca e mai bun ce au altii. Din nefericire pentru mine si eu eram asa, mereu imi doream prea mult, mereu credeam ca ce au altii e mai bun ca ceea ce am eu nu e de ajuns. Am ajuns la o singura concluzie. Nemultumitului i se i-au darurile.
Acum cand mi-a ramas doar o parte din ce am avut, ma bucur ca am macar atat si ca nu mi s-a luat totul. Sunt o noua persoana, un alt om si cu o noua gandire. Vreau sa incep cu dreptul anii ce mi-au ramas, sa ma bucur de fiecare clipa alaturi de copilul meu si sa ma bucur de tot ce exista in jurul meu.
Pentru unii niciodata nu e de ajuns ceea ce au, de ce? Asta chiar nu stiu, fiecare are motivele lui.

Niciun comentariu: