duminică, 8 noiembrie 2009

- SCANTEIA VIETII -


Sunt clipe in care tot ce te inconjoara, capatata o alta forma si esenta, o scanteie ce da vietii o noua viziune a tot ce stii si crezi despre tine si viata ta. E placut sa afli ca poti fi un om normal, fericit, chiar si pentru cateva clipe. Te incarci cu energie si chiar daca scanteia nu va dura prea mult , macar acum ai puterea sa treci peste tot ce a fost si sa merge mai departe.
Daca vrei sa fii fericit, trebuie sa oferi pentru a primi. Ne-am invatat sa asteptam sa ne fie oferit totul, fără a ne intreba daca cei din jur nu asteapta acelasi lucru, vrem totul pentru noi si nu ne mai gandim la ce vor altii, am devenit niste egoisti incurabili. Probabil mediul in care traim e de vina dar totusi trebuie sa invatam sa iubim pentru a putea oferi ceva . Pretuim de multe ori ce avem abia dupa ce am pierdut, cand vedem ca locul pe care candva acea persoana il umplea a ramas doar un gol imens, o durere sfasietoare. Toti trecem pe acest drum, de parca Dumnezeu ne-a insemnat pe toti cu aceiasi stampila, pentru a nu devia de la cursul ,,normal" al vietii, si totusi nici unul nu invata nimic, nimeni nu incearca sa o i-a pe alta carare,sa schimbe ceva, de parca nu am vrea sa-l suparam pe Cel de Sus.
Cineva, candva, va trebuie sa incerce, dar se pare ca nu am fost eu.

Niciun comentariu: