vineri, 22 mai 2009


Sunt un om crescut cu frica de Dumnezeu, mai bine zis cu respectul fata de puterea lui neasemuita. Nu sunt o persoana care sa se duca prea des la biserica, ma rog in felul meu si in casa mea. Nu am un templu inchinat lui Dumnezeu dar stiu ca atunci cand ma rog e din suflet. As vrea sa am acum puterea sa sterg o intamplare de doar 1 minut, in care din prostia unora s-a distrus(sper ca numai pt. un timp) viata unei persoane nevinovate. Dintr-un raspuns, o minciuna, care a avut ca scop doar convingerea celeilalte persoane ca nu minte, desi stia ca nu e adevarat ce spune, a dat un raspuns capital, un raspuns ce a dus la deschiderea unei usi pentru un rau imens, exact ca si a Cutiei Pandora. Prostia si indiferenta nu pot face din om decat un incostient, un om pentru care important este sa obtina doar ceea ce vrea si atat, doar atunci, pentru ca oricum mai tarziu se va satura de ceea ce a obtinut si va renunta. Nu stiu daca am fost prea clara, mai multe nu pot spune, doar ca ma doare ceea ce stiu si nu pot face prea multe(desi voi incerca orice pt. acel inger)pentru ca sunt un om cu pacate , dar sper ca dragostea mea sincera si rugaciunile sa domine raul respectiv.
Nu inteleg de ce ne batem cu pumnii in piept ca tinem la cineva, ca-l iubim, ca am face orice numai sa-l avem langa noi si totusi printr-un singur raspuns distrugem totul.

Nu cred ca e capabil cineva sa se schimbe prea mult fata de cel care a fost si sa devina peste noapte un om perfect.

Stiu ca orice om care greseste, va sta cuminte o vreme, va regreta ce a facut, dar dupa un timp va repeta greseala respectiva, pentru ca aste e firea lui si nu se va abtine. Avem cu totii un scenariu bine scris atunci cand ne nastem si nu-l putem schimba, toti avem un scop pe acest pamant, sa invatam din greselile noastre si altii sa invete din durerile pe care noi le provocam lor.

Sunt fara cuvinte, nu mai stiu ce sa zic.

Niciun comentariu: